Saturday, September 15, 2012

Evolusi Logo eBay Melalui Proses Penjenamaan Semula

Evolusi Logo eBay Melalui Proses Penjenamaan Semula

eBay akan melakukan evolusi perniagaan dengan membangunkan aplikasi telefon pintar. Seiring dengan peredaran teknologi maklumat, eBay kini melakukan penjenamaan semula dengan memaparkan logo baru yang lebih ringkas, bersih dan professional.

Dengan lebih 100 juta aplikasi kasi telah dimuat turun pengguna Android dan Apple, ini menunjukkan eBay terus berkembang sebagai satu platform membeli belah online yang unggul.

eBay masih lagi dihadapan sebagai salah satu pasaran online yang selamat untuk dikunjungi dengan rekod 260 juta carian produk dilakukan pengguna internet setiap hari. Terbukti, eBay masih lubuk duit yang relevan untuk anda sebagai seorang penjual menghasilkan jualan besar dimana sahaja, bila-bila masa.

Sebagai memenuhi keperluan dan permintaan dari masyarakat diluar sana, kami di NS Consultation
And Management (NSCM), sekali lagi akan mengadakan seminar Dropship Artsnow dan eBay pada 30hb September 2012 ini.

Di dalam seminar ini, anda akan didedahkan dengan teknik bagaimana untuk menghasilkan jualan dan pendapatan menggunakan lubuk pembekal dropship Artsnow dan satu lagi pembekal rahsia yang akan didedahkan di dalam seminar ini nanti.

Dengan menggunakan lubuk pembekal yang mempunyai hampir 1000 produk (Artsnow dan pembekal rahsia), anda mampu menghasilkan jualan secara part time, bila-bila masa, dimana sahaja tanpa perlu berhenti kerja.


Ini terbukti, newbie seperti anda juga mampu menghasilkan jualan di eBay. Ini bukanlan pelan potensi pendapatan jangka masa pendek sebaliknya fokus seminar ini adalah membantu anda dan mereka di luar sana untuk menghasilkan jualan jangka panjang dan konsisten.

Setiap contoh pendapatan mungkin berbeza untuk setiap orang dan sudah pasti jawapannya adalah subjektif. Namun begitu, untuk mendapatkan jualan dan pendapatan yang konsisten, ramai yang tidak mengetahui dan melakukan langkah yang salah. Jadi, dengan menyertai seminar ini, anda akan pelajari apakah taktik, teknik, rahsia dan formula untuk sukses di eBay!

Pastikan anda mendaftar seminar ini di laman web http://sertaiseminar.com

Sebagai peringatan, kouta penyertaan adalah terhad dan bakal penuh bila-bila masa sahaja. Jangan jadikan alasan masa dan jarak untuk memisahkan anda dari mengikuti seminar ini.

Seperti kata mentor kejayaan saya, "Seseorang yang bermula, mereka tidak akan berhenti separuh jalan tetapi melakukannya sehingga habis".

Jumpa anda di seminar 30hb September ini!

Noorizam Shah
http://facebook.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search